Vásárlási feltételek

Betöltés...

ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

Ez a honlap a Blue Monkeys In Space Ltd. tulajdona. A honlapon használt „Bodymod”, „mi”, „miénk”, „minket” kifejezések a Blue Monkeys In Space Ltd.-re utalnak. A weboldalhoz való hozzáférés és annak használata, valamint a weboldalon keresztül elérhető termékek, funkciók és szolgáltatások (együttesen a „Szolgáltatások”) az alábbi feltételek alá tartoznak. A Szolgáltatások használatával elfogadod az összes Feltételt, amelyeket időnként frissíthetünk. A weboldalunkon magánszemélyként vásárolsz, hacsak írásban másként nem állapodtunk meg. Ha szakmabeliként/cégként szeretnél tőlünk vásárolni, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz további információért a [email protected] címen.

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Málta

E-mail: [email protected]
Cégjegyzékszám: C 94794
Adószám: MT26944223

A MEGRENDELÉS LEADÁSA

A megrendelés leadásához rendelkezned kell egy számunkra elfogadható fizetési móddal. Amennyiben a megrendelés elfogadása után előre nem látható nehézségek merülnek fel, vagy nem kielégítő hitelinformációt kapunk a fizető félről, akkor jogunkban áll törölni a visszaigazolt megrendelést, és mentesülni a kötelezettségek alól.
A megrendelés leadásával a vásárló kijelenti, hogy a megadott adatok valósak és pontosak, hogy a használt fizetési mód jogszerű használója, és hogy a rendelkezésre álló fedezet elegendő a megrendelés költségeinek kifizetésére.
A megrendelés leadását követően e-mailt fogsz kapni, amelyben megerősítjük, hogy sikeresen megkaptuk a rendelést. Ez az e-mail kizárólag visszaigazoló jellegű, nem számít a rendelés megerősítésének. A termékek megvásárlására vonatkozó szerződés csak akkor lép életbe közöttünk, amikor a kiválasztott fizetési módot megterheljük.

ÁRAZÁS ÉS ELÉRHETŐSÉG

Az áraink a weboldalon találhatók. A weboldalunkon feltüntetett árakat időnként megváltoztatjuk, de ez nem érinti a korábban létrejött szerződéseket. Adott esetben az árak tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Bodymod weboldalán feltüntetett információk, részletek, árak, leírások és készletinformációk helyesek legyenek, előfordulhatnak hibák. Amennyiben hibát észlelünk, azonnal tájékoztatunk róla, általában olyan megoldási javaslattal, amely mindkét fél számára elfogadható. Ha már megkaptuk a fizetést, de vissza kell térítenünk az összeget, akkor azt a vásárló által használt fizetési módra utaljuk vissza.

FIZETÉS

A megrendelés beérkezésekor Fizetési Szolgáltatóink elvégzik a vásárló által használt fizetési mód szokásos ellenőrzését, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy elegendő összeg áll rendelkezésre a megrendelés teljesítéséhez. Amint az engedélyezés megtörtént, csapatunk felveszi a megrendelést és összekészíti azt. A választott fizetési módot akkor terheljük meg, amikor a megrendelés készen áll a raktárunkból történő kiszállításra. A bankkártyával való fizetés során az összeg általában a kártya feltételei szerint kerül zárolásra, amíg nem rögzítjük, vagy utasítjuk el a fizetést.
A Bodymod csak a vásárlás befejezésekor, a pénztár oldalon elérhető fizetési módokat fogadja el.
A Bodymodnál a fizetés biztonságos és teljes mértékben SSL-titkosított, és csak világszínvonalú Fizetési Szolgáltatókon keresztül történik, így aggodalomra semmi ok.

SZÁLLÍTÁS

Minden terméket biztonságos csomagolásban szállítunk. A kívánt szállítási módot fizetéskor tudod kiválasztani. A szállítási költség a megrendelés méretétől és a szállítási feltételektől függ. Fedezzük a szállítás közben létrejött sérüléseket, és szükség esetén cserét küldünk. Ha a termék átvételekor problémát észlelsz, feltétlenül dokumentáld azt és lépj kapcsolatba velünk, mielőtt kinyitnád a csomagot. Ha az átvételtől számított 14 napon belül még nem jelentettél semmilyen termékproblémát, akkor úgy tekintjük, hogy a terméket megfelelő állapotban szállítottuk ki.
A feladás ideje elérhetőségtől függően változhat, de igyekszünk 24 órán belül feladni a megrendelést. Ez minden szokásos munkanapra vonatkozik*. Bármely tervezett vagy megadott szállítási időt előre nem látható késedelmek befolyásolhatnak, amelyekért nem vagyunk felelősek.
Kérünk vedd figyelembe, hogy minden szállítási mód eltérő „határidővel” rendelkezik és mindig arra törekszünk, hogy fontossági sorrendbe állítsuk őket, hogy a lehető legtöbb ügyfél gyorsan megkapja csomagjait. A határidő alatt azt értjük, hogy a különböző szállítmányozók különböző időpontokban gyűjtik össze a csomagokat raktárunkból. Így úgy válogatunk, csomagolunk és szállítunk, hogy minél több csomagot adjunk át az egyes szolgáltatóknak, a Te és mások lehető leggyorsabb kiszolgálásának érdekében.

NEM KÉZBESÍTHETŐ MEGRENDELÉSEK

A vásárló felelőssége megbizonyosodni arról, hogy a megadott szállítási cím helyes, és hogy a szállítási cím teljes mértékben megfelel a választott postai szolgáltató irányelveinek. Ezt a megrendelés leadásakor kell megadni. Amennyiben a megrendelés leadása után hibát észlelsz a címben, azonnal vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Továbbá, a postaládádat ne hagyd tömve, hiszen az megakadályozza a csomag behelyezését. A postaládán fel kell tüntetni a címet és általában a címzett nevét is.
Tegyük fel, hogy a megrendelés bármilyen okból nem kézbesíthető vagy nem vetted át a kijelölt átvételi ponton, és ezért visszaküldik nekünk. Ebben az esetben sajnos nem áll módunkban standard visszaküldésként elfogadni a csomagot. Ennek oka, hogy a szállítmányozó cég külön díjat számít fel nekünk a visszaküldésért. Ilyen esetben törölnünk kell a megrendelést, és levonni a visszatérítésért felszámolt postaköltséget. A visszaküldés általában 4000 Ft egy normál küldeménynél és 9990 Ft az expressz küldeményeknél. Eltudjuk neked küldeni ismét a rendelést, ugyanakkor ennek a szállítási költségét ki kell fizetned nekünk, plusz azt az összeget, amit a csomagküldő szolgálat felszámol az ismételt kézbesítés feldolgozásáért (ez általában megegyezik a szállítási költséggel).
*Raktárunk szokásos munkanapokon tart nyitva, és a különféle szállítmányozási szolgáltatók ezeken a napokon gyűjtik össze a csomagokat. Ez hétfőtől péntekig tart, kivéve az itt található linken felsorolt időpontokat.

HIBÁS TERMÉKEK

Ha probléma merül fel a termékkel a lezárt tasak kinyitása után, akkor azt termék panaszként kezeljük, és igyekszünk a lehető legjobb módon eljárni. Ne feledd azonban, hogy nem fedezzük az általad okozott károkat, és nem tudunk abban sem segíteni, ha elveszítesz egy golyót, zárat vagy a termék más részét. Neked kell megbizonyosodni arról, hogy nem csavarod túl erősen vagy túl gyengén a golyókat/zárokat. Nem lehetünk felelősek azért, ha eltöröd az ékszert vagy elveszíted egy részét.
Amennyiben hibás terméket kapsz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt visszaküldenéd azt. A hibás cikkek visszaküldését mindig előzetesen jóvá kell hagynunk. Ha olyan hibás terméket kapunk, amelyet csapatunk nem hagyott jóvá előre, akkor feltételeznünk kell, hogy a termék a visszaküldési folyamat során sérült meg, amiért te vagy felelős, és így is járunk el.

ELÁLLÁSI JOG (VISSZAKÜLDÉS)

Törvényes jogod van a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül bármilyen okból és indoklás nélkül lemondani és visszaküldeni azt. Mivel azonban hiszünk a termékeinkben, és szeretnénk, hogy elégedett legyél, ezt a visszaküldési időszakot a szállítási dátumtól számított 100 napra meghosszabbítottuk.

ELÁLLÁSI JOG ALÓLI KIVÉTELEK

A legtöbb termékünket egyenként lezárt tasakban szállítjuk. Így tudjuk garantálni, hogy más személy nem viselte a terméket előtted. Ha ezt kinyitod, megrongálod, vagy meghamisítod, akkor nincs elállási jog.
Reméljük, megérted, miért van ilyen szigorú biztonsági politikánk, hiszen te sem szeretnél olyan piercinget viselni, amelyet korábban egy idegen használt, mivel ez akár súlyos egészségügyi kockázatot jelenthet.

MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

A megrendelés lemondását és visszaküldési szándékodat egy egyértelmű üzenetben jelezheted nekünk. Levelet küldhetsz a Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Németország címre, vagy egy e-mailt a [email protected], amelyben tájékoztatsz minket arról, hogy vissza kívánod vonni a vásárlást. A megrendelést, annak átvételének megtagadásával nem tudod lemondani. Továbbá használhatod a törvényes, szabványos visszaküldési formanyomtatványt is, amely az ÁSZF végén található, de ez nem kötelező.

TERMÉKHIBA ESETÉN

Ha segítségre van szükséged egy termékkel kapcsolatban, ésszerű időn belül vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy gyors és megfelelő megoldást találjunk számodra. Javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb lépj velünk kapcsolatba, különösen akkor, ha a termék a szállítás során megsérült. Elfogadhatónak számít, ha az átvételt követő 14 napon belül veszed fel velünk a kapcsolatot.

PÉNZVISSZATÉRÍTÉS KISZÁMÍTÁSA

Ha a teljes rendelést visszaküldöd, akkor az egész összeget visszatérítjük, beleértve az eredeti szállítási költséget is. Ha a standard szállítási módtól (Packeta) eltérőt választottál, akkor csak a visszaküldött termékek értékét térítjük vissza. Amennyiben csak a megvásárolt termékek egy részét küldöd vissza, akkor a szállítási költséget nem térítjük vissza. A megrendelésed egyedi kombinációja miatt esetlegesen igénybe vett kedvezmények szintén elveszhetnek, és részleges visszaküldés esetén levonhatók a visszatérítésből. Ez magába foglalja az eredeti rendelési érték miatt esetlegesen nyújtott ingyenes szállítást is.

VISSZÁRU CSOMAGOLÁSA

Légy óvatos a visszaküldéssel kapcsolatban. Ne használd azt a borítékot vagy dobozt, amelyben az árut megkaptad. Ezek szigorúan egyszeri használatra szolgálnak, és a szelektív hulladékgyűjtőbe kell tenni. A borítékok nem elég erősek ahhoz, hogy többszörös küldeményeket elbírjanak, és úgy tervezték őket, hogy könnyen újrahasznosíthatók legyenek.
Ezért a legjobb, ha új és biztonságos védőcsomagolást használsz, amikor visszaküldöd a termékeket. Kérjük ne használj vékony papírborítékokat, ezek nem elég strapabírók. A legjobb megoldás általában egy jól kipárnázott kartondoboz.
Ha egy hozzánk visszaküldött termék a szállítás során megsérül, a visszaküldést nem tudjuk elfogadni. Ehelyett az általad választott postai szolgáltatónál kell reklamációt benyújtani.
Ne feledd, hogy mint vásárló, felelős vagy a visszaküldés költségéért, valamint a hozzánk visszaküldött tételek biztosításáért és nyomon követéséért.

PÉNZVISSZATÉRÍTÉS

Bármilyen visszatérítés esetén kötelesek vagyunk a pénzt oda visszautalni, ahonnan az érkezett. Ez azt jelenti, hogy nem tudjuk megváltoztatni a bankszámlaszámot visszatérítéskor. Általában öt munkanapon belül minden visszatérítést feldolgozunk. A visszatérítés időpontjától számítva néhány másodperctől akár egy hétig is eltarthat míg az összeg eljut hozzád. Ez az általad választott fizetési módtól és a banktól függ.

PANASZOK

Törekszünk arra, hogy vásárlóinkat elégedetté tegyük. Épp ezért, közvetlenül veled kívánunk megoldani minden vitás kérdést. Ha bármilyen panaszod, javaslatod vagy észrevételed van, kérünk, ne tartsd vissza magad.
Alternatívaként a helyi vitarendezési szervhez is fordulhatsz:
Ha az Európai Unióban vagy, és nem az Amerikai Egyesült Államokban, akkor ez a testület az ODR (Online vitarendezési központ). Ez egy uniós irányítású, pártatlan panaszkezelő hatóság, amely ilyen ügyekkel foglalkozik.

HIVATKOZÁS A BODYMODRA

Hivatkozhatsz a weboldalunkra, amennyiben ezt tisztességesen és jogszerűen teszed, nem sérted a hírnevünket, és nem használod ki azt. Ezenkívül nem linkelheted be honlapunkat úgy, mintha az részünkről bármiféle társulást, jóváhagyást vagy hozzájárulást sugallna, miközben az nem áll fenn.
Nem linkelhetsz olyan weboldalról, amely nem a te tulajdonodban van.
A weboldalt befotózni/beilleszteni más weboldalon nem megengedett. Fenntartjuk a jogot az engedélyek előzetes értesítés nélküli visszavonására.

JOGLEMONDÁS

Amennyiben megszeged ezeket a feltételeket, és mi nem teszünk lépéseket, akkor is jogosultak leszünk jogainkkal és jogorvoslati lehetőségeinkkel élni bármely más olyan helyzetben, amikor megszeged ezeket a feltételeket.

ELÉRHETŐSÉG

Az oldalhoz való hozzáférés ideiglenesen engedélyezett, és jogunkban áll a Szolgáltatásokat előzetes értesítés nélkül visszavonni vagy módosítani. Nem vállalunk felelősséget azért, ha az oldal bármilyen okból bármikor vagy bármilyen időtartamra nem elérhető. Alkalmanként korlátozhatjuk az oldal egyes részeihez vagy a teljes oldalhoz való hozzáférést.
Ez az oldal olyan más oldalakra (Egyéb Weboldalak) mutató linkeket is tartalmaz, amelyeket nem mi üzemeltetünk. A Blue Monkeys In Space Ltd. nem ellenőrzi az Egyéb Weboldalakat és nem vállal felelősséget azokért, illetve azok használatából eredő esetleges veszteségekért vagy károkért. Az általad használt Egyéb Weboldalak az egyes oldalakon található feltételek hatálya alá tartoznak.

FELELŐSSÉGKIZÁRÁS

A weboldalon megjelenített információk pontosságára vonatkozó garanciák, feltételek vagy szavatosság nélkül kerülnek feltüntetésre. Amennyiben a jogszabályok által engedélyezett legteljesebb mértékben másképp nem rendelkezünk, mi és beszállítóink, tartalomszolgáltatóink és hirdetőink kizárjuk az összes olyan feltételt, jótállást és egyéb jogot, amelyek egyébként törvény, közjog vagy az méltányossági jog alapján érvényesülhet. Nem vállalunk felelősséget semmiféle kárért, ideértve, de nem kizárólagosan, közvetlen, közvetett, következményes, különleges, büntető vagy véletlen károkat, illetve a használat, a nyereség, az adatok vagy más immateriális javak elvesztéséből, a jó hírnév vagy a jó hírnév sérüléséből, illetve a pótalkatrészek beszerzésének költségeiből eredő károkért, amelyek a jelen weboldal vagy az Egyéb Weboldalak és az azokon közzétett anyagok használatából, használhatatlanságából, teljesítményéből vagy hibáiból erednek, függetlenül attól, hogy az ilyen károk előreláthatóak voltak-e, vagy szerződés, kártérítés, méltányosság, jóvátétel, törvény, szokásjog vagy egyéb módon keletkeznek. Ez nem érinti a Blue Monkeys In Space Ltd. felelősségét haláleset vagy személyi sérülés miatt, amely gondatlanságból, csaló magatartásból, alapvető tényre vonatkozó tévesztésből, vagy egyéb olyan felelősségből ered, amelyet nem lehet kizárni vagy korlátozni az alkalmazandó jog alapján.

OPCIONÁLIS ESZKÖZÖK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK

Előfordulhat, hogy hozzáférést biztosítunk olyan harmadik féltől származó eszközökhöz, amelyeket nem felügyelünk, nem ellenőrzünk, illetve amelyekbe nem szólunk bele.
Például, de nem kizárólagosan ilyen a csomagok nyomkövetésére használt szolgáltatások.
Ezzel tudomásul veszed és elfogadod, hogy az ilyen eszközökhöz való hozzáférést „úgy, ahogy van” és „ahogy rendelkezésre áll” biztosítjuk neked, mindenféle garanciák, nyilatkozatok, vagy feltételek és bármiféle hozzájárulás nélkül. Nem vállalunk felelősséget az opcionális harmadik féltől származó eszközök használatából eredő vagy ahhoz kapcsolódó problémákért. A webhelyen keresztül kínált opcionális eszközök használata teljes mértékben saját kockázatra és saját belátás szerint történik. Mindig győződj meg arról, hogy ismered és elfogadod a harmadik fél által biztosított eszközök feltételeit. 
A jövőben új szolgáltatásokat és/vagy funkciókat is kínálhatunk a weboldalon keresztül (beleértve új eszközök és készletek kiadását). Az ilyen új funkciók vagy szolgáltatások szintén a jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartoznak.

JOGHATÓSÁG

Ezen Általános Felhasználási Feltételek alkalmazására és értelmezésére Málta jogszabályai az irányadók.

SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

A Bodymodon történő rendelés leadásához bizonyos információkra van szükségünk. Mint például az e-mailed a rendelés visszaigazolásához, és a kézbesítési címed a csomagod elküldéséhez. Ezek szabványosak, és lehetővé teszik számunkra az értékesítés megfelelő feldolgozását és könyvelését. Az első megrendeléshez nem kell felhasználói fiókot létrehozni a weboldalunkon, de automatikusan létrehozunk egyet a számodra, amikor webhelyünkön vásárolsz. A bejelentkezési hitelesítő adatokat a létrehozás után automatikusan elküldjük.
Itt láthatod azokat az adatokat, amelyeket rólad tárolunk, és bármikor törölheted azokat.
Javasoljuk azonban, hogy tartsd fenn a fiókot, mivel annak vannak bizonyos előnyei. Először is, lehetővé teszi a megrendelések nyomon követését és az ügyfélszolgálat egyszerűsítését, valamint a hírlevél feliratkozás ellenőrzését. És ez teljesen ingyen van.
Az általad megadott információk mellett sütiket is használunk, és nyomon követjük viselkedésed a honlap látogatása során.
A sütiket elsősorban az olyan webhelyek működtetésére használják, mint a miénk. Segítségükkel lehet megjegyezni, hogy milyen tételek vannak a kosaradban. Ezen kívül arra is használjuk a sütiket, hogy elemezzük felhasználóink viselkedését az oldalon, a weboldal használhatóságának javítására, valamint a reklámok optimalizálására is. Tehát nincs mitől tartanod.
Továbbá azért is szükségünk van ezekre az információkra, hogy megelőzzük a csalásokat. Ezt az automatikus csalásellenőrzés végzi, amely felméri a kockázatokat és kiszúrja a fiókokkal kapcsolatos lehetséges problémákat.
Arra törekszünk, hogy minden látogatónk számára teljesen transzparensek legyünk. Ezért szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy ha elfogadsz bizonyos sütiket, például a Google, a Facebook, a Snapchat, a Pinterest és a TikTok sütijeit, akkor bizonyos információkat továbbíthatunk. Az adatokat, amelyeket ezek felé továbbítunk, előtte maszkoljuk (<hashed>). Röviden ez azt jelenti, hogy soha nem osztunk meg olyan adatokat rólad, amelyeket bárki el is olvashat. Az adatokat egy hash-kulccsal titkosítjuk a biztonságod érdekében. Az adatok általában tartalmazzák az e-mail címedet, a nevedet, a telefonszámodat, valamint azt, hogy mit és mikor vásároltál.
Néha azonban szükségünk van arra, hogy titkosítás nélkül adjunk át adatokat. Ez időnként minden online áruház esetében szükségessé válhat. Például át kell adnunk az adataidat annak a csomagküldő szolgáltatónak, amelyet a csomagod kézbesítéséhez választottál. Vagy rendőrségi nyomozás esetén előfordulhat, hogy az értékesítési adatokat át kell adnunk a rendőrségnek. Ezek mind a mi hatáskörünkön kívül eső területek, ami minden online áruház esetében magától értetődő.
Ne feledd, hogy az adataidat biztonságban tartjuk. Csak azt tároljuk, amire szükségünk van, és az adataid csak limitált személyzet számára állnak rendelkezésre, akik a hozzájárulásod nélkül nem adják át harmadik fél számára az adatokat. Ezért nem engedjük, hogy mások lássák vagy felhasználják az adataid. Az adataid titkosított európai szerverek tárolják, amelyek biztonsági másolatot készítenek, és teljes mértékben megfelelnek a GDPR-nek.
Ha bármikor szeretnéd tudni, milyen adatokat tárolunk rólad, kérjük, keress fel minket, és örömmel segítünk.

JOGAINK

Ezen az oldalon bármikor megtekintheted az ÁSZF legfrissebb változatát.
Fenntartjuk a jogot, hogy saját belátásunk szerint a jelen ÁSZF bármely részét frissítsük, módosítsuk vagy eltávolítsuk a weboldalunkon történő frissítések és módosítások közzétételével. A te felelősséged rendszeresen ellenőrizni ezeket a módosításokat. Amennyiben továbbra is hozzáférsz és használod weboldalunkat vagy szolgáltatásainkat miután frissítettük az Általános Szerződési Feltételeket, az a részedről a változások elfogadásának felel meg.

SZABVÁNYOS VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNY

"Címzett: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Németország
Elállási jogot szeretnék gyakorolni az alábbi, xxxx/xx/xx -én megrendelt és xxxx/xx/xx - én átvett termékekre vonatkozó adásvételi szerződésemre: (A termékek megnevezése). Tisztelettel, (Vevő neve, címe, rendelési szám, aláírás, dátum)”

Ha bármilyen további kérdésed van az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatban, küldd el nekünk e-mailben.