Vásárlási feltételek
- Szállítás és Kezelés
- Személyes adatok kezelése
- Visszáru, panaszok és hibás termékek
- Ne nyisd ki a tasakot
- Hogyan kaphatsz visszatérítést
- Visszatérítések
- Hibás termékek
- Panaszok
- Nem kiszállítható megrendelések
- Rendelés és fizetés
- Termékinformációk
A Bodymod-nál mindig igyekszünk inspiráló darabokat nyújtani neked és bárkinek, akit érdekelnek a testékszerek. De utáljuk a hosszú és unalmas jogi szövegeket. Ezért megpróbáltuk ezt a részt könnyen értelmezhetővé tenni.
Szállítás és Kezelés
Arra törekszünk, hogy megrendelésed 24 órán belül elküldjük. Ez minden szokásos munkanapra vonatkozik*. Mindent megteszünk, hogy megfelelő szállítási lehetőségekkel szolgáljunk. A linkre kattintva láthatod, hogy mire gondolunk és a várható szállítási időt is. A pénztárnál kiválaszthatod a kívánt szállítási módot. Kérünk vedd figyelembe, hogy a különféle szállítási módok eltérő „határidővel” rendelkeznek, és mindig arra törekszünk, hogy fontossági sorrendbe állítsuk őket, hogy a lehető legtöbb ügyfél gyorsan megkapja csomagjait. A határidő alatt azt értjük, hogy a különböző szállítmányozók különböző időpontokban gyűjtik a csomagokat a raktárunkban. Így úgy válogatunk, csomagolunk és szállítunk, hogy minél több csomagot átadjunk az egyes szolgáltatóknak, a Te és mások lehető leggyorsabb kiszolgálásának érdekében.
Vedd figyelembe, hogy mielőtt feldolgozhatnánk és kiküldenénk a megrendelést, engedélyt kell kapnunk a kiválasztott fizetési szolgáltatótól. Ez általában néhány másodpercen belül megtörténik, de rendszerünk automatikusan visszavonja a megrendelést, ha az nem érkezik meg egy órán belül.
*A szokásos munkanapok azok a napok, amikor raktárunk nyitva van, és a különféle hajózási szolgáltatók összegyűjtik a csomagokat a raktárból. Hétfőtől péntekig, kivéve azokon a napokon, amelyeket az itt található link alatt listáztunk.
Személyes adatok kezelése
A Bodymod-on történő rendelés leadásához bizonyos információkra van szükségünk. Mint például az e-mailed a rendelés visszaigazolásához, és a kézbesítési címed a csomagod elküldéséhez. Ezek nagyjából szabványok, és lehetővé teszik számunkra az értékesítés megfelelő feldolgozását. Az első megrendeléshez nem kell felhasználói fiókot létrehozni a weboldalunkon, de automatikusan létrehozunk egyet a számodra, amikor webhelyünkön vásárolsz. A bejelentkezési hitelesítő adatokat a létrehozás után automatikusan elküldjük.
Itt láthatod azokat az adatokat, amelyeket rólad tárolunk, és bármikor törölheted azokat.
Javasoljuk azonban, hogy tartsd fenn a fiókot, mivel annak vannak bizonyos előnyei. Először is, lehetővé teszi a megrendelések nyomon követését és az ügyfélszolgálat egyszerűsítését, valamint a hírlevél előfizetésének ellenőrzését. És teljesen ingyen van.
Az általad megadott információk mellett sütiket is használunk, és nyomon követjük viselkedésed a honlap látogatása során. A sütiket elsősorban az olyan webhelyek működtetésére használják, mint a miénk. Például nélkülük lehetetlen megjegyezni, hogy mit adtál a kosaradhoz. Ezen kívül arra is használjuk a sütiket, hogy elemezzük felhasználóink viselkedését az oldalon, a weboldal használhatóságának javítására, valamint a reklámok optimalizálására is. S végül azért is szükségünk van ezekre az információkra, hogy megelőzzük a csalásokat. Ezt az automatikus csalás-ellenőrzés végzi, amely felméri a kockázatokat és felfedezi a számlákkal kapcsolatos lehetséges problémákat.
Arra törekszünk, hogy minden látogatónk számára teljesen transzparensek legyünk. Ezért szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy ha elfogadsz bizonyos sütiket, például a Google, a Facebook, a Snapchat, a Pinterest és a TikTok sütijeit, akkor bizonyos információkat továbbíthatunk. Az adatokat, amelyeket ezek felé továbbítunk, előtte maszkoljuk (<hashed>). Röviden ez azt jelenti, hogy soha nem osztunk meg olyan adatokat rólad, amit egy ember is el tud olvasni. Ez annak köszönhető, hogy az adatokat egy hash-kulccsal titkosítjuk a biztonságod érdekében. Az adatok általában tartalmazzák az e-mail címedet, a nevedet, a telefonszámodat, azt, hogy mit és mikor vásároltál.
Néha azonban szükségünk van arra, hogy titkosítatlanul adjunk át adatokat. Ez időnként minden online áruház esetében szükségessé válhat. Például át kell adnunk az adataidat annak a csomagküldő szolgáltatónak, amelyet a csomagod kézbesítéséhez választottál. Vagy rendőrségi nyomozás esetén előfordulhat, hogy az értékesítési adatokat át kell adnunk a rendőrségnek. Ezek mind a mi hatáskörünkön kívül eső területek, ami minden online áruház esetében magától értetődő.
Ne feledd, hogy az adataidat biztonságban tartjuk. Csak azt tároljuk, amire szükségünk van, és az adataid csak limitált személyzet számára állnak rendelkezésre, akik a hozzájárulásod nélkül nem adják át harmadik fél számára az adatokat. Ezért nem engedjük, hogy mások lássák vagy felhasználják az adataid. Az adataid titkosított szerverek tárolják amik biztonsági másolatot készítenek, és teljes mértékben megfelelnek a GDPR-nek.
Ha bármikor szeretnéd tudni, milyen adatokat tárolunk rólad, kérjük, keress fel minket, és örömmel segítünk.
Visszáru, panaszok és hibás termékek
Amikor a Bodymod-on vásárolsz, automatikusan megkapod a 100 napos visszatérési időszakot. Ezt a visszatérési időszakot a megrendelés kézhezvételének napjától számítják.
Ne nyisd ki a tasakot
A higiénia a Bodymod egyik legfontosabb prioritása. Így soha nem adunk el olyan termékeket, amelyek egy másik ügyfél csupasz kezében voltak. Az összes terméket átlátszó, vékony, lezárt tasakban szállítjuk, így biztosítva, hogy soha nem kapsz olyan terméket, ami egy idegen testben megfordult.
A szigorú higiéniai szabályok miatt tudnod kell, hogy ha kinyitsz egy lezárt tasakot, a benne lévő terméket nem lehet visszaküldeni. Ugyanez a szabály érvényes, ha bármilyen más módon megváltoztatod/megrongálod a tasakot. Ezért mindig gondosan ellenőrizd a csomagod, mielőtt kinyitnád a tasakot. Reméljük, hogy megérted, miért van ilyen szigorú biztonsági politikánk, mivel tudjuk, hogy nem szeretnél olyan piercinget viselni, amelyet másvalaki korábban használt. Természetesen továbbra is jogod van panaszt tenni a termékkel kapcsolatban két évig, és az EU iránymutatásai szerint a termékek a kötelező hat hónapos garanciával rendelkeznek. Ha a termék átvételekor problémát észlelsz fontos, hogy dokumentáld és vedd fel velünk a kapcsolatot, mielőtt kinyitnád a tasakot. Azonnal értesíts bennünket. Ez azt jelenti, hogy ha az érkezés után 14 napon belül nem jelentettél semmilyen problémát a termékekkel kapcsolatban, akkor úgy gondoljuk, hogy minden rendben volt a szállítással és a termékekkel kapcsolatban.
Hogyan kaphatsz visszatérítést
Ha visszatérítést szeretnél, kérjük, kattints erre a linkre az ehhez kapcsolódó útmutatásokért. Ne feledd, ha úgy döntesz, hogy visszaküldesz egy terméket, akkor vigyázz, hogyan és miben szállítják vissza. Ne használd újra a borítékot/dobozt, amelyben beérkeztek a termékek. Ezek szigorúan egyszeri felhasználásra alkalmasak, ezért azokat közvetlenül az újrahasznosító tartályba kell helyezni. A légbuborékok sem elég erősek több szállítmány kezeléséhez. Ezért a legjobb lenne, ha mindig új és biztonságos védőcsomagolást használnál, amikor visszaküldöd a termékeket. Ne használj vékony papír borítékokat, mivel nem védenek eléggé. Általában egy jól párnázott kartondoboz a legjobb megoldás. Ha egy cikket visszaküldesz nekünk és megsérül a visszaküldés során, akkor nem tudunk visszatérítést adni neked. Ehelyett igényt kell benyújtani a feladóként kiválasztott postai szolgáltatónál. Vedd figyelembe, hogy Te, mint ügyfél, mindig felelős vagy a visszaküldés költségéért, valamint a nekünk visszaküldött termékek biztosításáért és nyomon követéséért.
Visszatérítések
Ha visszaküldesz termékeket, mindig kötelesek vagyunk visszatéríteni a pénzt arra a számlára, ahonnan a fizetés származott. Ez azt jelenti, hogy nem tudjuk megváltoztatni a visszatérítés bankszámláját. A visszatérítéseket általában öt munkanapon belül feldolgozzuk. A visszatérítés időpontjától, a pénz megérkezése néhány perctől egy hétig is eltarthat. Mindez a választott fizetési módtól és a bankodtól függ. Amint feldolgozzuk a visszatérítést, kapsz egy e-mailt, amely tartalmazza a jóváírást. Ezt a fiókodban is megnézheted, ha az e-mailt még nem kaptad meg. Ha nem hallasz tőlünk a visszatérítéssel kapcsolatban, ellenőrizd a követőkódot. Ha nekünk kézbesítik, kérjük, hagyd, hogy a fent említett idő elteljen. Ellenőrizd a felhasználói fiókod a honlapunkon, hogy megtudd, megtörtént-e a jóváírás a hitelkártyáról. Sajnos, ha a visszatérítést még nem kaptuk meg, nem tehetünk semmit a folyamat gyorsítására.
Szállítási költség visszatérítése
Van néhány szempont, amit érdemes figyelembe venni a szállítási költség visszatérítése kapcsán:
- Ha a standard szállítási módunkkal (elsőbbségi szállítás) adod le rendelésed, jogosult vagy a teljes összeg visszatérítésére, beleértve a kezdeti szállítási költségeket is - amennyiben úgy döntesz, visszaküldöd a teljes csomagot. Ugyanakkor, ha a standard szállítástól eltérő módot választottál, sajnos nem tudjuk a szállítási költségeket visszatéríteni.
- Ha úgy döntöttél, hogy csak egyes termékeket küldesz vissza, figyelj, hogy ne menj az ingyenes szállításhoz szükséges érték alá - amennyiben kedvezményt vagy ingyenes szállítást vettél igénybe. A visszaküldött termékek értékét levonjuk a rendelés teljes értékéből, így előfordulhat, hogy végül a rendelési összeg az ingyenes szállítás küszöbértéke alá esik. Ebben az esetben a kedvezmény vagy ingyenes szállítás érvényét veszti, és köteles leszel megfizetni az eredeti szállítási költséget is.
Ahogy korábban leírtuk, a raktárunkba történő visszaszállítás költségei téged terhelnek, így azt nem tudjuk visszatéríteni.
Hibás termékek
Ha probléma merül fel a termékkel a lezárt tasak kinyitása után, akkor azt termék panaszként kezeljük, és ennek megfelelően járunk el. Ne feledd azonban, hogy nem fedezzük a általad okozott károkat, és nem tudunk abban sem segíteni, ha elejted és elveszíted a termék valamely részét.
Neked kell ellenőrizni, hogy ne csavard túl erősen vagy túl gyengén a golyókat/reteszeket. Lehet, hogy végül elrontod az ékszered vagy elveszíted részeit, amiért nem mi vagyunk a felelősek.
Ha megtörténik, hogy hibás terméket kapsz, akkor ne küldd vissza, anélkül, hogy előbb felvetted volna a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A hibás cikkek visszaküldését mindig előzetesen jóvá kell hagynunk. Ha olyan hibás terméket kapunk, amelyet csapatunk nem hagyott jóvá előre, akkor feltételeznünk kell, hogy a termék a visszaküldési folyamat során sérült meg, és így nem minősül legitim visszatérítésnek. Ilyen esetben nem kerül sor visszatérítésre.
Panaszok
Ha panaszt szeretnél tenni döntéseinkkel és ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban, kérjük, nyújtsd be az ügyed az ODR-hez (Online vitarendezési központ). Ez az EU által irányított, pártatlan panaszügyi hatóság, amely az ilyen eseteket kezeli. Természetesen utálnánk, ha bármilyen ügy itt kötne ki, de kötelességünk megmutatni neked azokat az opciókat amik rendelkezésedre állnak.
Nem kiszállítható megrendelések
Mindig az ügyfél felelőssége annak biztosítása, hogy a helyes szállítási címet kapjuk meg, és hogy a szállítási cím teljes mértékben megfeleljen a választott postai szolgáltatás irányelveinek. Erről a megrendelés feladásának idején kell megbizonyosodni. Megrendelés benyújtása után ez általában nem lehetséges. Ez azt jelenti, hogy a postaládát nem szabad tömve hagyni, ami megakadályozza a csomag behelyezését. Meg kell adni a teljes címet, és ennek általában tartalmaznia kell a címzett nevét is. Ha a megrendelést valamilyen okból nem lehet kézbesíteni vagy nincs általad a postán begyűjtve, és így visszajuttatják nekünk, sajnos nem tudjuk elfogadni standard visszatérítésként. Ennek oka az, hogy a hajózási társaság felszámít költséget külön-külön a visszatérítéseken. Így vissza kell vonnunk a megrendelésed, és levonni a visszatérítő postaköltséget. A visszaküldés általában 4000 HUF egy normál küldeménynél és 9990 HUF az expressz küldeményeknél. El tudjuk küldeni neked ismét a rendelést. Ugyanakkor ennek a szállítási költségeit ki kell fizetned nekünk, plusz azt az összeget, amit a csomagküldő szolgálat felszámol az ismételt kézbesítés feldolgozásáért (ez általában megegyezik a szállítási költséggel).
Rendelés és fizetés
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a fizetési folyamat a lehető legegyszerűbb legyen. Arra is törekszünk, hogy a lehető legtöbb releváns fizetési lehetőséget biztosítsuk számodra, a legfrissebb fizetési technológiák felhasználásával, hogy ez a lehető legsokoldalúbb és legbiztonságosabb legyen. Ez azt jelenti, hogy szorosan együttműködünk a fõbb fizetési szolgáltatókkal Európában, biztosítva, hogy a legmagasabb minőségű fizetési biztonságot nyújtsunk neked.
Ha úgy döntesz, hogy hitelkártyával fizetsz, akkor a pénzt nem vonjuk le a kártyáról, amíg a megrendelést el nem küldtük. Ha bármilyen más fizetési módot választasz, kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek díjszabással járhatnak, amelyek a fizetéskor jelennek meg, és hogy a fizetési feltételek a szolgáltató és te közötted létrejött egyedi megállapodás. Ha kérdésed van egy harmadik fél fizetési szolgáltatóján keresztül történő fizetéssel kapcsolatban (például számlázás, díjak vagy egyéb, a fizetéssel kapcsolatos kérdések), kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Termékinformációk
Arra törekszünk, hogy a lehető legpontosabb termék leírással szolgáljunk. Úgy gondoljuk, hogy ha minden szükséges információval ellátunk, akkor megalapozott döntést hozhatsz, és vásárlás előtt megbizonyosodhatsz az összes részletről. Vedd figyelembe, hogy a legtöbb terméknek részletes termékleírása és műszaki leírása a „További információk” fül alatt található. Az olyan anyagok, mint az acél, nagyon gyakoriak, és ritkán fordul elő, hogy félrevezető információt adunk róluk. De kérjük, vedd figyelembe, hogy néha kisebb eltérések lehetnek, különösen az ökológiai anyagok vonatkozásában.
Mindent megteszünk, hogy a legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de mi is emberek vagyunk. Kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen kérdésed van, vagy úgy gondolod, hogy valamit rosszul csinálunk.