• 30 napos elállás
    Nem vagy elégedett csomagoddal? Küldd vissza!
  • Ingyenes szállítás
    6.200 Ft feletti vásárlás esetén. Vagy szállítás 299Ft-tól.
  • Egynapos szállítás
    Több kézbesítési lehetőség közül választhatsz
  • Legnagyobb választék
    Több mint 600.000 termékkel raktáron.

Vásárlási feltételek

A BodyMod-nál mindig próbálunk inspiráló piercing ékszerekkel szolgálni számodra, és mindenki számára, akit érdekelnek a piercingek. Viszont utáljuk a hosszadalmas jogi szövegeket, ezért megpróbáltuk ezt a részt rövidre vágni és érthetően megírni.

Szállítás és annak kezelés

Ha 14:00 előtt rendelsz, akkor igyekszünk még aznap feladni a megrendelésedet. Ez minden általános munkanapra vonatkozik*.
Próbáljuk a legoptimálisabb szállítási lehetőségeket nyújtani számodra. Ezen a linken megtekintheted a választható szállítási lehetőségeket, és a várható szállítási időt is. A szállítási módot egyszerűen a fizetéskor tudod kiválasztani.

*A fizetésnek meg kell történnie ezen idő előtt, és ezen a linken megtalálod azokat a dátumokat, amikor zárva tartunk.

Személyes adatok kezelése

Ahhoz hogy rendelni tudj a BodyMod-ról szükségünk van bizonyos információkra rólad. Ilyen információ például az e-mailcímed, és a szállítási címed ahova a rendelt termékeket küldjük stb. Ezek alap információk, melyek segítenek nekünk az effektív értékesítésben. Nem kell fiókot készítened weboldalunkon az első megrendelésed leadásához, de ha még fiókod, akkor rendszerünk automatikusan létrehoz egyet számodra amikor nálunk vásárolsz. A belépéshez szükséges adatokat automatikusan elküldjük számodra e-mailben, ahogy fiókod elkészült. A fiókodban megtekintheted minden általunk rólad tárolt adatot, és ezt bármikor törölheted. Ehhez mindössze fel kell venned velünk a kapcsolatot ezen a linken. Azonban javasoljuk, hogy tartsd meg fiókodat, hiszen ez előnyökkel jár. A fiókodban tudod követni megrendeléseidet, leegyszerűsíti az ügyfélszolgálatot, itt tudod beállítani hírlevél beállításaidat is stb. És egy penibe sem kerül számodra.

Az nyilvánvalóan általad megadott adatok mellett sütiket is használunk és követjük IP címedet amíg a weboldalunkon tartózkodsz.

A sütik fő funkciója az, hogy a miénkhez hasonló weboldalak működni tudjanak. A sütik nélkül lehetetlen lenne megmondani, hogy mennyi termék van a kosaradban. A felhasználói viselkedés elemzésére is használjuk őket, hogy weboldalunkat felhasználó barátabbá tegyük, és hogy optimalizáljuk reklámjainkat. Tehát nincs mitől tartani.

Az IP címed követésére a csalások megelőzése miatt van szükség. Ezt automatikus csaláskezelőnk végzi, amely mérlegeli a kockázatokat és észleli a fiókokkal kapcsolatos potenciális problémákat.

Tudd, hogy adataidat biztonságosan kezeljük. Csak azokat az adatokat tároljuk, amikre szükségünk van, és csak olyan személyek érhetik el ezeket az adatokat, akiknek ez szükséges munkájuk elvégzésére. Tehát másoknak nem tekinthetik meg vagy használhatják fel adataidat. Az adataidat és azok biztonsági másolatát titkosított szervereken tároljuk.

Ha szeretnéd tudni, hogy milyen információkat tárolunk rólad, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és mi rendelkezésedre állunk.

Visszatérítés, panasz és hibás termékek

Amikor a BodyMod-on vásárolsz, automatikusan kapsz 30 nap elállási jogot.

A higiénia az egyik prioritásunk itt a BodyMod-nál. Tehát sohasem értékesítünk olyan termékeket, amely már járt másik vásárlónk kezében. Minden termékünket tiszta, átlátszó, vékony, zárt csomagolásban adunk fel, így biztosítva, hogy sohasem fogsz olyan terméket kapni, ami már járt valaki idegennek testében.

Szigorú higiéniai szabályaink miatt fontos tudnod, hogyha felbontod egy rendelt ékszer zárt csomagolását, akkor a terméket nem áll módunkban visszavenni. Ezért fontos, hogy a rendelt terméket még azelőtt alaposan átnézd, mielőtt felbontanád a csomagolást. Reméljük megérted hogy miért tettük ezt a biztonsági intézkedést kötelezővé, és hogy te sem szeretnél valami olyat hordani, ami már járt más testében. Természetesen még mindig van 2 év reklamációs jogod és 6 hónap garanciád az EU által meghatározott szabályok által.Ha bármilyen problémát érzékelsz a termékkel kapcsolatban, amikor megkapod, fontos hogy ezt dokumentáld és hogy felvedd velünk a kapcsolatot, mielőtt felnyitnád a csomagolást.

Ha szeretnéd visszatéríteni a megvásárolt termékeket, akkor kérünk kövesd ezt a linket, ahol minden információt megtalálsz ennek mikéntjéről.

Ha valamilyen probléma lépne fel a csomagolás felbontása után, akkor ezt általános panaszként kezeljük, és úgy is kezeljük. Vedd figyelembe, hogy nem álljuk a végfelhasználó által okozott sérüléseket/hibákat, és akkor sem tudunk segíteni ha elejtesz egy golyót vagy az ékszer egy más részét. A te felelősséged, hogy nem csavarod a golyókat/zárakat a termékre túl szorosan, vagy túl gyengén.

Ha szeretnél panaszt tenni döntéseinkről vagy ügyfélszolgálatunkról, ezt megteheted az ODR-nál (Online Dispute Resulotion Center). Ez egy EU által igazgatott pártatlan panasz hatóság, mely az ilyen eseteket kezeli.

Megrendelés és fizetés

Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a fizetési folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegyük. Arra is törekszünk, hogy a lehető legtöbb fizetési lehetőséggel álljunk rendelkezésedre. A legújabb fizetési technológiákat használjuk az egyszerű és biztonságos fizetési folyamat érdekében.

Ez azt jelenti, hogy szorosan együtt működünk a legfőbb európai fizetési szolgáltatókkal, ezzel biztosítva a legjobb minőségű fizetési biztonságot.

Ha hitelkártyás fizetés mellett döntesz, akkor az összeget nem vonjuk le bankszámládról, amíg csomagodat fel nem adjuk.

Termékinformáció

Arra törekszünk, hogy minél pontosabb és részletesebb termék információval álljunk rendelkezésedre. Úgy tartjuk, hogy ha megfelelő információval látunk el, akkor átgondolt döntést tudsz hozni.

Kérünk vedd figyelembe, hogy néha előfordulhatnak kisebb eltérések, különösen organikus anyagból készült termékek esetén. Az olyan anyagok, mint az acél, nagyon pontosak és ritkán fordul elő, hogy rossz információkat adnánk róluk. Azonban mi is csak emberek vagyunk, úgyhogy tudd, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk. Ezért szeretnénk arra kérni, hogy ha bármilyen kérdésed van, vagy bármilyen hibát észlel, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.