Segítség és információ
A megrendelés kézbesítési állapotát nyomon követheted a „Rendelés nyomon követése" gombra kattintva a szállítást visszaigazoló e-mailben, amelyet a megrendelés feladása után küldünk. Amennyiben a nyomkövetés adatait nem frissítették a szállító honlapján, ne aggódj! Várj néhány napot, amíg az adatok frissülnek.
Célunk, hogy minden megrendelést a fizetéstől számított 24 órán belül feladjunk, hétfőtől péntekig. Ez alól kivételt képeznek a munkaszüneti napok. Felhívjuk figyelmed, hogy hétvégén és ünnepnapokon zárva tartunk.
A szállítási idő a fizetéskor kiválasztott szállítási módtól függ. További részletekért látogass el a szállítással kapcsolatos információs oldalunkra.
Ha Európai Unión belüli országba rendelsz, akkor a rendelés leadását követően nincs többletköltség/vám. Az EU-n kívüli országokból rendelő vásárlók további adók/illetékek megfizetésére kötelezhetők, mielőtt megrendelésük kézbesítésre kerülne.
Arra kérünk, várj még néhány napot. Előfordulhat, hogy a rendelést később kézbesítik, mint ahogyan azt a nyomkövetési oldal mutatja. Érdemes a szomszédokat megkérdezni, nem-e vették át vagy kapták meg a csomagot tévedésből.
További segítségre van szükséged?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és küldj el minden szükséges információt, beleértve a rendelés adatait, e-mail címet illetve a hibás termékekről készült fényképeket vagy videókat.
Vagy küldj nekünk közvetlen üzenetet
Minden üzenetre 24 órán belül válaszolunk, hétfőtől péntekig. A hétvégén beérkezett üzenetekre a következő munkanapon válaszolunk.