Segítség és információ
A számla letöltéséhez kérjük, jelentkezzen be online fiókjába, és lépjen be a „Megrendelésem” menüpontba. Innen megtekintheti megrendelését és letöltheti a számlát.
Ellenőrizd, hogy a termékek jogosultak-e a promócióra. Amennyiben a termékekre nem vonatkozik a promóció, akkor ez megmagyarázza, miért nem működik a kód. Továbbá a promóciók általában nem vonhatók össze leértékelt termékek esetén.
Az üdvözlőkód csak új felhasználók számára érvényes, bizonyos termékek esetén (például 14k arany termékekre nem vonatkozik. A teljes lista az e-mailben található). Ellenőrizd a spam mappát is. Ha 30 percen belül nem kapod meg a kódot, előfordulhat, hogy rosszul adtad meg az e-mail címed. Ebben az esetben add meg újra.
További segítségre van szükséged?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és küldj el minden szükséges információt, beleértve a rendelés adatait, e-mail címet illetve a hibás termékekről készült fényképeket vagy videókat.
Vagy küldj nekünk közvetlen üzenetet
Minden üzenetre 24 órán belül válaszolunk, hétfőtől péntekig. A hétvégén beérkezett üzenetekre a következő munkanapon válaszolunk.