Segítség és információ
Küldj egy e-mailt „B2B fiók" tárggyal a [email protected] címre, és add meg az adószámod illetve a közösségi média profilod. Ezekkel az információkkal tudunk megbizonyosodni arról, hogy jogosult vagy-e az üzleti fiókra.
Ha megpróbáltad visszaállítani a jelszavad, de továbbra se tudsz belépni a fiókodba, próbáld meg kitörölni az összes Bodymodhoz és a rendszer gyorsítótárához kapcsolódó sütiket. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
A fiók törléséhez egyszerűen lépj a „Fiókom" „Adatvédelmi beállítások" oldalára. Felhívjuk figyelmed, hogy a fiók nem törölhető, amennyiben folyamatban lévő rendeléseid vagy visszaküldéseid vannak.
Leiratkozáshoz lépj a „Kapcsolattartási beállítások" fülre a „Fiókom" oldalon. Ezt követően töröld a pipát az „Általános feliratkozás" jelölőnégyzetből és nyomd meg a „Küldés" gombot.
További segítségre van szükséged?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és küldj el minden szükséges információt, beleértve a rendelés adatait, e-mail címet illetve a hibás termékekről készült fényképeket vagy videókat.
Vagy küldj nekünk közvetlen üzenetet
Minden üzenetre 24 órán belül válaszolunk, hétfőtől péntekig. A hétvégén beérkezett üzenetekre a következő munkanapon válaszolunk.